Programy

Tréninkový plán

Osobní trenér fitness doma

  • Tréninkový plán je individuální a vždy přizpůsoben zdravotnímu stavu a momentální fyzické kondici každého klienta. Po předchozí konzultaci s osobním trenérem fitness, dle vašeho přání může být zaměřen na:
    hubnutí
    tvarování a zpevnění postavy
    udržování postavy
    zdravá záda a správné držení těla
    cvičení na posílení pánevního dna
    cvičení obličejových svalů
    cvičení po porodu
    – a to vše v pohodlí vašeho domova nebo na místě vámi zvoleného

Co obsahuje váš tréninkový plán

  • 10 minut zahřátí a připravení se na posilování
  • 40 minut posilování různých svalových partií – procvičíme celé tělo s vlastní vahou (nebo s pomocí míče, činek, gumiček, overballu…), podle tréninkového plánu, který bude vytvořen po konzultační hodině
  • 10 minut závěrečný strečink
  • úprava stravovacích návyků, pitný režim

Konzultace

  • V oblasti cvičení a stravovacích návyků, při konzultaci rozebereme váš celkový zdravotní stav, jaké je pro vás vhodné cvičení na co se zaměříme – hubnutí, zpevňování, tvarování. Uděláme diagnostiku, zvážíme a změříme, abychom měli výchozí hodnoty jak porovnávat. Budeme se snažit upravit a nastavit zdravější a pravidelný jídelníček, zaměříme se také na pravidelný pitný režim.

Zdraví a dobrá tělesná pohoda posiluje vaši sebedůvěru a s tím vám jako váš osobní trenér fitness pomohu. Budu vás podporovat a motivovat.

Úprava jídelníčku

  • Poradím vám, jak se co nejúčinněji stravovat, čeho se vyvarovat, co je naopak dobré zařadit do vašeho jídelníčku a správného stravovacího režimu. A také zlepšit vaše stravovací návyky.

Copyright © 2016 Správná žena Praha.   Nová česká moderní a alternativní encyklopedie Wikina.   Založeno na šabloně Panorama od ThemocracyThemocracy

[CNW:Counter]