Cvik 3

Posilovací cvik

  • Dřepy v širším stoji rozkročném

    Tento cvik je zaměřený na přední stranu stehen a hýžďových svalů

    Široký stoj rozkročný, chodidla jsou mírně vytočená do stran, dřep se provádí tak, aby se pánev dostala až na úroveň kolen (ne níž) a vracíme s výdechem zpět do stoje. Důležité je, abyste kolena udržovali nad chodidly, neprohýbejte se v bedrech a nepředklánějte se, nezvedejte paty. Při pohybu je vzpřímená postava.

    Těžší varianta pro ztížení cviku postupně přidáme výpon na špičkách (udržení rovnováhy a procvičení lýtkových svalů).

    Protahovací cvik

  • Protažení hýžďových svalů
    Ve stoje dáme pravou nohu přes levou a uděláme dřep, stojná noha je mírně pokrčená. Máme rovná záda a hýždě protlačujeme co nejvíce dozadu.

  • Protažení svalů vnitřní strany stehen
    Ve dřepu v mírném roznožení, chodidla jsou asi 30 cm od sebe – dotýkejte se celou jejich plochou země, špičky jsou vytočeny ven, paže dejte mezi kolena a dlaněmi se držíte za kotníky, nebo se dotýkáte země, paže opřete o stehna a s výdechem tlačte lokty do stehen.

  • Copyright © 2018 Správná žena Praha.   Nová česká moderní a alternativní encyklopedie Wikina.  

    [CNW:Counter]