Cvik 2

Posilovací cvik

  • Posilování svalstva trupu – zanožování a vzpažování v kleku do kříže

    Tento cvik je zaměřený na posílení svalstva trupu.

    Vzpor klečmo, ruce jsou na šířku ramen, zvedněte zároveň pravou ruku a levou nohu a vytáhněte se do dálky, chvíli setrvejte v této poloze a pak se vraťte zpátky do kleku a vyměňte i na druhou ruku a nohu. Neprohýbejte se v bedrech a cvičení provádějte pomalu, důležitá je výdrž v konečných polohách a pravidelné dýchání. Posilováním a následném uvolnění můžeme předejít bolestem zad.

    Protahovací cvik

  • Protažení beder
    Klekněte si na všechny čtyři, chodidla opřete o nárty, špičky směřují vzad, záda jsou v rovině, neprohýbejte záda. Hlava je v prodloužení trupu a s výdechem vyhrbte záda a stáhněte břišní svaly, po krátké výdrži břišní svaly povolte a vraťte se do původní polohy.

  • Copyright © 2018 Správná žena Praha.   Nová česká moderní a alternativní encyklopedie Wikina.  

    [CNW:Counter]